Hakukoneoptimointi yritykselle

Hakukoneoptimoinnilla yritys tunnetuksi

Hakukoneoptimoinnin (Search engine optimization, SEO) avulla varmistat, että asiakas löytää yrityksesi palvelut ja tuotteet. Toisaalta hakukoneoptimointi huomioi, että yrityksesi verkkonäkyvyys vastaa palveluidesi todellista sisältöä. Hakukoneoptimointimme perustuu kolmeen asiaan: sivuston teknisen laadun parantamiseen, korkealaatuiseen rakenteelliseen sisältöön ja sivuston verkkouskottavuuden parantamiseen.

Asiakaslähtöinen hakukoneoptimointi

Turvaa kotisivuusi käytetyt eurot optimoidulla sisällöllä ja asiakaslähtöisellä hakukoneoptimoinnilla. Otamme huomioon sivustolle asetetut tavoitteet ja kohderyhmän, ja muokkaamme sisällön vastaamaan viimeisimpiä vaatimuksia. Meiltä voit myös hankkia optimoidun sisällön niin yrityksen kotisivulle kuin uutiskirjeisiin ja sosiaalisen median eri kanaviin.

Hakukoneoptimoinnin vaiheet

Hakukoneoptimoinnin kolme vaihetta

Aloitamme hakukoneoptimoinnin sivuston teknisellä SEO-auditoinnilla, jossa selvitetään sivuston tekniset kehityskohteet, jotta Google ja muut hakukoneet löytävät yrityksesi sivut. Sivuston sisällön optimoimme kanssasi vastaamaan hakukoneiden vaatimuksia. Sivuston uskottavuus liittyy sivustosi näkyvyyteen muilla sivustoilla. Käytetäänkö sivustoasi lähteenä muilla sivustoilla? Onko sivustoosi linkkejä muilta sivuilta? Keskustellaanko sivustostasi sosiaalisessa mediassa?

Hakukoneoptimoinnilla saavutat tuloksia

Hakukoneoptimoinnin avulla säästät markkinointikuluissa ja lisäät myyntiä. Hakukoneoptimointi on edullisempaa kuin Google Adwords mainonta, ja sen tulokset ovat pitkäkestoisempia.  Voit myös hyödyntää sosiaalista mediaa paremmin tuotteiden ja palveluiden markkinoinnissa, tai käyttää fiksusti maksuttoman ja maksullisen haun yhdistelmää. Ota yhteyttä ja kysy lisää käytännönläheisestä ja tuloksellisesta hakukoneoptimoinnistamme.

Tuloksia hakukoneoptimoinnilla

Hakukoneoptimointi yritykselle

Hakukoneoptimoinnilla pyritään parantamaan yksittäisen verkkosivun tai kokonaisen verkkosivuston sijoituksia hakukoneiden hakutulosten luettelossa tiettyjä hakusanoja käytettäessä. Tavoitteena on yleensä saada haluttu verkkosivu hakutulosten kärkeen ja hakijat valitsemaan kyseinen sivu. Lisäksi hakukoneoptimoinnilla pyritään parantamaan sivuston sijoituksia myös ennalta arvaamattomilla hakulauseilla, eli niin sanotuilla pitkän hännän hakusanoilla. Hakukoneoptimointia käyttämällä tavoitat enemmän potentiaalisia asiakkaita yrityksellesi.

Hakukoneoptimoinnin säännöt muuttuvat

Hakukoneoptimoidun sivun sijoitus hakutuloksissa voi vaihdella huomattavasti, koska hakukoneet (esimerkiksi Google ja Bing) muuttavat jatkuvasti algoritmejaan, eli tapaansa järjestää hakutuloksia. Muita tulosten muuttumiseen vaikuttavia asioita ovat esimerkiksi kilpailijoiden tekemät optimoinnit ja verkkosivujen päivitykset. Googlessa hakutuloksien järjestys perustuu yli 200 eri kriteeriin. Hankkimalla hakukoneoptimoinnin kuukausitilauksena varmistat kotisivujesi sijoituksen pysyvän aina hyvänä hakutuloksissa.

Hakukoneystävälliset kotisivut helposti

Kiinnostaako hakukoneoptimointi?